Házirend

A Szolgáltató jogai és kötelezettségei:

A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vendég adatszolgáltatása és előzetes díjmentes konzultáció alapján végzi a szakmai szabályok betartásával.
Ha bármilyen előre nem látható körülmény miatt a Szolgáltató a Szolgáltatást nem tudja elvégezni az nem minősül a Szolgáltató részéről szerződésszegésnek.

A Vendég jogai és kötelezettségei:

A Vendég köteles a Házirendet betartani valamint a Szolgáltatás díját a Szolgáltató részére megfizetni.
A Vendég jogosult a kezelések díjáról, menetéről, a várható eredményről, következményről részletes tájékoztatást kapni.

A Szolgáltatások díja, fizetési feltételek, fizetési kötelezettség késés, lemondás esetén:

A Szolgáltatás díja az árajánlat szerinti díj, melyet a Vendég minden esetben köteles a kezelés elvégzését követően a helyszínen megfizetni.
Ha a Vendég a megkezdett kezelést félbeszakítja, az igénybe vett szolgáltatás díját teljes egészében köteles kifizetni.
Kérjük, hogy foglalás lemondását legalább 24 órával a lefoglalt időpont előtt tegye meg.
Amennyiben a lemondás 24 órán belül történik, vagy a kezelésen nem jelenik meg, úgy a következő kezelés alkalmával számlázásra kerül az elmaradt szolgáltatás ára is. Ennek hiányában nem áll módunkban a kezelést elvégezni.
Abban az esetben, ha a szolgáltatás azon okból marad el, amiért a Vendég nem felelős, egészségügyi probléma, mely miatt a kezelés nem végezhető el, a Vendéget díjfizetés nem terheli.

Felelősség, szavatosság:

A Szolgáltató a Szolgáltatásokat a szakmai szabályok betartásával, a legnagyobb felelősséggel végzi, a kívánt hatás elérése érdekében.
A Vendég tudomásul veszi, hogy a kezelések eredménye egyéntől függő, esztétikai jellegű reklamáció esetén felelősség a Szolgáltatót nem terheli. Azontúl amennyiben a Vendég az utasításokat, tanácsokat nem tartja be, az igénybe vett kezelés elvárt eredményétől eltér, a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

Bejelentkezés:

Az általunk végzett Szolgáltatások előzetes időpont foglalással vehetők igénybe. Időpontot telefonon, e- mailben, a honlapon található időpont foglalási űrlap kitöltésével, Messenger üzenetben illetve a Notino applikáción keresztül online időpont foglalási rendszerben lehet kérni. A lefoglalt időpontot megelőző nap emlékeztető SMS vagy email üzenet kerül kiküldésre. Amennyiben nincs a kívánt időpontban szabad kapacitásunk, úgy lehetőség van feliratkozni várólistára. Amennyiben felszabadul időpont, úgy telefonon vagy emailben értesítjük a feliratkozókat. Megkérjük Vendégeinket,hogy amennyiben nem áll módjában a lefoglalt időpontban megjelenni, azt legalább 24 órával előtte jelezze. A kezeléseket csak a megfelelő egészségi, fizikai állapotban lévő személy esetén van módunk elvégezni.
A Vendég a Szolgáltatás igénybevétele előtt részletes szóbeli tájékoztatást kap annak menetéről illetve írásbeli beleegyező nyilatkozaton található információkat aláírásával tudomásul veszi.

Késés:

Kérjük a lefoglalt időpontra pontosan érkezzen. Amennyiben jelzi késését, úgy a körülmények figyelembevételével tudjuk a kezelést elvégezni vagy új időpont foglalás szükséges. Az utóbbi esetben az a Vendég részéről lemondásnak minősül.

Halasztás:

A Vendégnek lehetősége van díjmentesen időpont halasztásra, amennyiben azt minimum a lefoglalt időpont előtt 24 órával jelzi felénk. Az ezen időtartamon belüli halasztás lemondásnak minősül a Vendég részéről.

Kövess minket Instagramon!

Ne hagyd ki a lehetőséget, hogy első kézből értesülj a szalonunk újdonságairól. Kattints a ‘Követés’ gombra az Instagramon oldalunkon.